Ξενοδοχειακές εφαρμογές
Το τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να διασυνδεθεί με back office εφαρμογές με σκοπό την ενιαία διαχείριση εισαγωγής, εξαγωγής και χρέωσης πελατών.
Οι βασικές δυνατότητες του συστήματος είναι:
- Ατομική και ομαδική εισαγωγή και εξαγωγή πελατών στο ξενοδοχείο
- Αναλυτική και συγκεντρωτική χρώση
- Θυρίδα ταχυδρομείου φωνής για κάθε πελάτη
- Διεπιλογικός αριθμός κλήσης
- Φωνητικές οδηγίες σε διαφορετικές γλώσσες (ανάλογα με τη χώρα προέλευσης του πελάτη)
- Δυνατότητα αλλαγής δωματίου
- Διαχείριση σουίτας
- Κλήση με το όνομα
- Αφύπνιση
- Mini Bar
- Καταγραφή κατάστασης δωματίου
- Διαχείριση θαλάμων κ.λ.π.